Generator stopek

Wynik

Wypełnij poniższe pola, a następnie naciśnij przycisk Generuj, aby otrzymać firmową stopkę e-mail. Dalsze kroki poznasz po przesłaniu formularza.



+48

Wpisz 9 cyfr swojego numeru telefonu (bez numeru kierunkowego).


@profitway.pl

Wpisz początek swojego służbowego adresu e-mail, składający się z pierwszej litery imienia, kropki i nazwiska.

Wynik

Co dalej?

Gratulacje! Formularz został przesłany poprawnie, a Twoje nowe stopki wygenerowane. Skopiuj odpowiednią wersję wybranego podpisu i umieść go w programie pocztowym. Nie wiesz, który kod wybrać albo jak można zmienić swój podpis? Sprawdź krótkie Q&A, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Który kod powinienem/powinnam skopiować?

Wszystko zależy od rodzaju używanego przez Ciebie klienta poczty elektronicznej. Część programów pocztowych pozwala na wklejenie kodu HTML lub zaimportowanie pliku z kodem (z pola po lewej stronie). Do tego typu programów należą między innymi Mozilla Thunderbird, Mailbird czy eMClient. Inne wymagają wklejenia do edytora tekstowego wygenerowanego podpisu (z pola po prawej stronie). Do tej grupy zaliczają się chociażby Microsoft Outlook czy Apple Mail. W ten sposób utworzymy też stopkę bezpośrednio w Gmailu.

Gmail Tworzenie podpisu w edytorze tekstowym

1. Pobierz kod HTML wygenerowanej stopki (przy pomocy pomarańczowego przycisku "Pobierz kod HTML").
2. Otwórz pobrany plik w przeglądarce Google Chrome, a następnie przy użyciu kombinacji przycisków Ctrl+a i Ctrl+c, skopiuj treść dokumentu.
3. Zaloguj się na swoje konto w poczcie Gmail, a następnie przejdź do ustawień poczty, klikając na ikonkę u góry, po prawej stronie.
4. Z Szybkich ustawień wybierz Zobacz wszystkie ustawienia.
5. W ustawieniach Ogólnych znajdź sekcję Podpis.
6. Kliknij na przycisk Utwórz nową i nadaj nazwę tworzonej stopce.
7. W edytorze tekstowym wklej skopiowaną z generatora stopkę przy użyciu przycisków Ctrl+v.
8. Przypisz ją do nowych maili i odpowiedzi w Domyślnych ustawieniach podpisu.
9. Zaznacz checkbox przy "Wstaw podpis przed cytowanym tekstem w odpowiedziach i usuń poprzedzający wiersz „--".", dla poprawnego wyświetlania się stopki.
10. Zapisz zmiany.
Gotowe!

Mailbird Tworzenie podpisu w edytorze HTML

1. Skopiuj zawartość pola po lewej stronie (wystarczy, że naciśniesz przycisk "Kopiuj", obok okienka).
2. Uruchom program Mailbird, a następnie z menu w lewym, górnym rogu wybierz zakładkę Ustawienia.
3. W Tożsamości kliknij na adres mailowy, dla którego chcesz stworzyć podpis i zacznij go edytować (Edytuj).
4. Kliknij na ikonkę "Edytuj HTML", po lewej stronie pod edytorem.



5. W Edytorze HTML wklej wcześniej skopiowany kod i go zatwierdź.
6. Zapisz zmiany, klikając na przycisk OK.
Gotowe!

eM Client Importowanie pliku z kodem HTML

1. Pobierz dokument HTML z kodem stopki (przy pomocy przycisku "Pobierz kod HTML").
2. Uruchom program eM Client, a następnie z Menu w lewym, górnym rogu wybierz zakładkę Ustawienia.
3. Wejdź w Szablony i podpisy, w kategorii Poczta.
4. Kliknij na przycisk Podpisy..., dalej Importuj i wgraj wcześniej pobrany plik HTML.
5. Możesz zamknąć okno dodawania nowych podpisów. Twoja stopka powinna być już dostępna na rozwijanych listach w sekcji "Podpisy".
6. Dobierz odpowiednie ustawienia i zapisz zmiany.
Gotowe!